Isnin, 14 Jun 2010

bengkel

7 ulasan:

  1. sussana bengkel teratur,tenaga pengajar dapat mengajar peserta lebih berkesan

    BalasPadam
  2. seronoknya kalau dapat ikuti bengkel ni.Tapi saya menetap di langkawi.dlm MHI pg tadi saya tengok puan dan anak puan dalam segmen pasal lgsir tu.saya mempunyai asas jahitan dan mengambil upah menjahit baju.tapi langsir saya belum amik upah,sekadar jahit untuk sendiri sajalah.saya rasa saya perlu mencari buku puan.tapi kalau dapat berguru secara face to face ni lagi berkesan ilmu kan?betul tak?

    BalasPadam
  3. betul tu..saya ada mengikuti kelas di KEMAS..DAN BEKAS GURU SAY JUGA PERNAH MENUNTUT ILMU MEMBUAT LANGSIR DENGAN PN..KATANYA STEP YANG DIAJAR AMAT MUDAH DIFAHAMI

    BalasPadam
  4. SAlam Pn,

    Saya teringin nak belajar menjahit..Boleh tak pn email saya detail2..Saya menetap di senai johor.. Ni email saya umilinda3@gmail.com

    BalasPadam
  5. kalau langsung xde basic mnjahit camne?adakah sy akan diajar dr A-Z?

    BalasPadam
  6. saya nak belajar dengan puan saya dekat prisma lima kedai.ada transport tak?berapa yuran bengkel tu.

    BalasPadam
  7. salam puan.
    Kelas menjahit masih ada ke? Saya sgt berminat nak sertai. :)

    BalasPadam